loading...
kala4u
kala4u بازدید : 143 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

1369598736_128 (38)

شیرین‌ ترین
سمّ مهلک است بوسه‌هایت
و من دلم
چه‌قدر خودکشی می‌خواهد !

*******************************

من عاشق هوس های عاشقانه ام …..
من عاشق گناه دوست داشتنم….
دستهایت را به من بده……..
به جهنم که مرا به جهنم میبرند به خاطر عشقبازی با خیال تو ……
تو خود بهشتی…..

 

 

انـتـهـای نـگـاهتــــ،

شـاهــراهـی بـرای تـمـام بـیـراهـه هـاستـــــ ..

*******************************

دُنیــا … !
نــَگــرد …
خــودم دورِش میگــَردم … !!

*******************************

آغوشت…
پر محتواترین
خلاصه ی دنیاست …

*******************************

داشتن تو ! آی میچسبه
مثل قدم زدن زیر نم نم بارون
مثل بوس های تند تند و یواشکی
مثل چای بعد از ظهر…





نوع مطلب :
برچسب ها : sms جدید عاشقانه، sms های عشگولانه، اس ام اس جدید خرداد 92، اس ام اس عاشقانه، جدید ترین اس ام اس های عاشقانه، جملات عاشقانه کوتاه، جملات عشگولانه، جملاتی به او که دوستش دارید، پیامک عاشقانه جدید،
لینک های مرتبط :

ارسال توسط 98market |دسته:عمومي,| امتياز : 0 | 1 2 3 4 5 6|اس,ام,اس,عاشقانه,17,خرداد,92, جدید عاشقانه، sms های عشگولانه، اس ام اس جدید خرداد 92، اس ام اس عاشقانه، جدید ترین اس ام اس های عاشقانه، جملات عاشقانه کوتاه، جملات عشگولانه، جملاتی به او که دوستش دارید، پیامک عاشقانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 339
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 689
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 36,863
  • بازدید کلی : 229,694